Kā vadīt sarunas par darbinieku atbrīvošanu?

Продолжительность - 1 час 7 минут, лектор - Komandarīt!?
Материал по состоянию на 20 октября 2008 года
Цена обучения на традиционном семинаре: € 77.48 Экономия: € 25.83
€ 51.65
Купить

Semināra sākumā pasniedzēja atgādina par gadījumiem, kad darbinieki ir atbrīvojami no darba. Seko informācija par to, kā sagatavoties sarunai un izveidot galveno ziņu, kas nododama darbiniekam, kādas taktikas izvēle būtu vēlama sarunā, kādi apstākļi ir jāņem vērā, gatavojoties sarunai. Pasniedzēja iepazīstina ar sarunas struktūru un faktoriem, kas ietekmē sarunas norisi. Semināra vidusdaļa tiek veltīta savu emociju vadīšanai un savu domu konstruktīvai paušanai sarunas laikā ( skat. darba lapas), kā arī dažādām darbinieka iespējamām reakcijām un uzvedības modeļiem sarunas laikā un kā vadītājam uz tiem reaģēt. Nodarbības noslēgumā pasniedzēja stāsta par to, kā vadītājam uzlabot pašsajūtu pēc grūtas sarunas.

Поделиться ссылкой

Цель семинара

Pilnveidot grūto sarunu vadīšanas prasmes, palīdzēt vadītājiem sagatavoties darbinieku atbrīvošanas sarunām.

Целевая аудитория

Visa līmeņa vadītāji, kuriem nav pieredzes vai ir neliela pieredze darbinieku atbrīvošanas sarunu vadīšanā.

Что будут уметь слушатели?

  • Pilnveidosiet grūtu sarunu vadīšanas prasmes.
  • Uzzināsiet par dažiem paņēmieniem savu emociju vadīšanā.
  • Iegūsiet priekšstatu par dažiem uzvedības modeļiem, kas pielietojami sarunās.

Дополнительные материалы

Darba lapa sarunas laika DOC, 433.00 KB
Iracionālas un racionālas domas DOC, 35.00 KB
Kā vadīt sarunas par darbinieku atbrīvošanu PDF, 2.00 MB

Содержание семинара

  • Gatavošanās sarunai.
  • Faktori, kas ietekmē sarunas norisi.
  • Sarunas struktūra.
  • Iespējamie uzvedības modeļi un darbinieku reakcijas sarunās.
  • Pēc sarunas.

Отзывы ()